راهنمای ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 97


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 1 آذر 1396
بازدید : 108
نویسنده : مشاور

راهنمای ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 97 می تواند به داوطلبان متقاضی ثبت نام در این دوره کمک کند. دانشجویان کارشناسی و فارغ­التحصیلان این مقطع که به دنبال ثبت نام در کنکور کارشناسی ارشد 97 می باشند، با مطالعه دقیق این مطلب پاسخ سوالاتی که در مورد نحوه ثبت نام کنکور ارشد 97 در ذهن دارند خواهند یافت. داوطلبان با اطلاع از مراحل و نحوه ثبت نام می توانند بدون اشکال و با موفقیت در کنکور کارشناسی ارشد 97 ثبت نام کنند.برای اطلاع از زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 97 کلیک کنید.

 

 

برای مشاوره جهت ثبت نام کنگور کارشناسی ارشد میتوانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تله مشاور از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071614 تماس بگیرید.

 

مدارک لازم برای ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 97

داوطلبان شرکت در کنکور کارشناسی ارشد 97 می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش، دفترچه راهنمای ثبت نام را دریافت کنند. برخی از مدارک مورد نیاز برای ثبت نام به شرح زیر است

  1. سریال ثبت نام 12 رقمی که بصورت اینترنتی از سایت سازمان سنجش و با پرداخت اینترنتی توسط یکی از کارتهای عضو شتاب خریداری میشود. همچنین یک سریال علاقه­مندی 10 رقمی برای داوطلبان شرکت در گزینش رشته های تحصیلی دانشگاه پیام نور و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی. (برای هرکدام از رشته های امتحانی اول و دوم، باید یک سریال ثبت­نام خریداری شود)
  2. فایل عکس 3*4 یا 6*4 اسکن شده داوطلب که در سال جاری گرفته شده و فرمت آن JPG و حداکثر حجم فایل اسکن شده 70 کیلوبایت باشد.
  3. داوطلبان ناشنوا یا کم شنوا، نابینا یا کم­بینا و یا افراد معلول جسمی حرکتی، اصل فرم وضعیت خود را که از سرپرست مرکز پذیرش و هماهنگی (برای داوطلبان ساکن تهران) و یا معاونت توانبخشی بهزیستی استان ذیربط دریافت کرده اند، حداکثر تا تاریخ ....... به آدرس تهران، صندوق پستی 1365-15875 سازمان سنجش ارسال کرده و یک تصویر از آن را نزد خود داشته باشند. این افراد باید در فرم تقاضانامه ثبت نام اینترنتی، بند موردنظر را علامتگذاری نمایند.
  4. دانشجویان سال آخر دوره کارشناسی که حداکثر تا تاریخ 31/6/1397 فارغ­التحصیل می شوند باید اصل فرم تکمیل معدل موجود در دفترچه راهنما را تکمیل و آن را برای تایید به مؤسسه آموزش عالی محل فارغ­التحصیلی برسانند. در صورت مغایرت معدل مندرج در کارت ورود به جلسه، طبق اطلاعات ارائه شده در سایت سازمان نسبت به تصحیح آن اقدام نمایند.

لازم به ذکر است فارغ­التحصیلان دوره کارشناسی نیازی به تکمیل این فرم ندارند و کافی است معدل مندرج در مدرک مربوطه را در فرم تقاضانامه وارد نمایند.

  1. آن دسته از داوطلبان که حداکثر تا 30/11/96 و یا 31/6/96 فارغ­التحصیل می شوند، باید در فرم تقاضانامه ثبت نام، میانگین نمرات دروسی را که تا تاریخ 31/6/96 گذرانیده اند اعلام نمایند. در هنگام توزیع کارت شرکت در آزمون باید معدل درج شده تصحیح گردد.
  2. متقاضیان ثبت نام ارشد در دو رشته امتحانی اصلی و شناور با یکبار ثبت نام و تکمیل کردن فرم تقاضانامه، یک شماره پرونده 7 رقمی و یک شماره پیگیری 16 رقمی دریافت خواهند کرد که لازم است حتماً این دو شماره را تا پایان مراحل ثبت­نام، انجام آزمون و پذیرش نهایی نزد خود نگه دارند.
  3. کد محل تولد، محل صدور شناسنامه، محل تحصیل، رشته­ی تحصیلی و سایر کدهای مورد نیاز برای تکمیل فرم ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 97، هم در دفترچه راهنمای آزمون و هم در قسمت جستجو در فرم تقاضانامه، قابل دریافت می باشد.

 

زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 97

؟؟؟؟؟؟؟

 

نحوه تکمیل فرم تقاضانامه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 97

در فرم تقاضانامه ثبت نام، در ردیف اول، نام، نام خانوادگی و نام پدر را وارد کنید.

دایره مربوط به جنسیت خود را علامت بزنید. شماره شناسنامه را بدون خط تیره وارد نمایید. سری و سریال شناسنامه خود را در بند 6 وارد نمایید. سال تولد را وارد کنید. کد ملی 10 رقمی را بدون خط تیره از چپ به راشت وارد کنید. دایره مربوط به دین خود را علامت بزنید.

داوطلبانی که می­خواهند از سهمیه رزمندگان استفاده کنند دایره بند 10 را علامت بزنند. داوطلبانی که بر اساس قوانین نوشته شده در دفترچه راهنما، مشمول استفاده از سهمیه رزمندگان هستند باید مدت حضور خود را در جبهه به ماه وارد نمایند. همچنین ارگانی که فرم سهمیه را از آن دریافت میکند باید علامت بزند. داوطلبان استفاده از سهمیه ارگان سپاه پاسداران و ستاد کل نیروهای مسلح کشور، باید کد 12 رقمی را که در قسمت مربوط به سهمیه ها و تسهیلات در دفترچه راهنما توضیح داده شده در قسمت مربوط به آن وارد نمایند.

کد محل تولد و محل صدور شناسنامه را از دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد، پیدا کندی و در بند  13 و 14 وارد نمایید. کد نظام وظیفه برادران شامل یک عددی بین 1 تا 13 است که باید از با توجه به شرایط خود این کد را از دفترچه راهنمای ثبت نام دریافت کنید و در قسمت 15 وارد نمایید.

داوطلبان اتباع خارجی که بر اساس شرایط قید شده در دفترچه می توانند در کنکور کارشناسی ارشد ثبت نام کنند باید دایره مربوط به کشور تبعه را در بند 16 وارد کرده و کد پیگیری 13 رقمی خود را وارد کنند.

داوطلبان دارای معلولیت باید دایره مربوط به نوع معلولیت خود را در بند 17 علامت بزنند و فرم دریافتی از بهزیستی را حداکثر تا تاریخ 30/9/96 به آدرس تهران-صندوق پستی 1365-15875 بفرستند. داوطلبان چپ دست که باید از صندلی مخصوص چپ دستی استفاده کنند دایره مربوط به بند 18 را علامت بزنند.

کد رشته تحصیلی مدرک کارشناسی و کد مؤسسه اخذ مدرک را از سایت سازمان سنجش دریافت کنید و  در بندهای 19 و 20 وارد کنید.

تاریخ ورود به دانشگاه کارشناسی و تاریخ گرفتن مدرک را در بندهای مربوطه وارد کنید.

 

فارغ­التحصیلان دوره کارشناسی، معدل درج شده در مدرک تحصیلی و دانشجویان سال اخر دوره کارشناسی، میانگین معدل تا تاریخ 31/6/97 را در بند 23 وارد کنند. داوطلبانی که در دوره کارشناسی ناپیوسته تحصیل می کردند، معدل کاردانی را در قسمت 24 وارد کنند.

اگر معدل مدرک کارشناسی شما برحسب 0 تا 4 است، دایره معدل 0 تا 4 بند 25 را علامت بزنید. حافظان قرآن که برای گرفتن مدرک کارشناسی علوم قرآنی و حدیث با استفاده از قانون اعطائ مدرک کارشناسی و بالاتر به حافظان کل قرآن، در رشته علوم قرآن و حدیث این آزمون شرکتت می کنند، دایره حافظ قرآن-اخذ مدرک کارشناسی را علامت بزنند. حافظان قرآن که مدرک کارشناسی علوم قرآنی دارند، و از امتیازات قانون دادن مدرک کارشناسی و بالاتر به حافظان کل قرآن، استفاده نکرده­اند و برای تحصیل در کارشناسی ارشد علوم قرآنی با استفاده از قانون فوق در رشته علوم قرآن و حدیث این آزمون شرکت می کنند، گزینه حافظ قرآن تحصیل در کارشناسی ارشد علوم قرآنی را علامت بزنند. حافظان قرآن که در سالهای قبل، مدرک کارشناسیشان را با استفاده از قانون دادن اعطاء مدرک کارشناسی و بالاتر به حافظان قرآن دریافت نموده­اند، برای ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد، گزینه حافظ قرآن-متقاضی آزمون کارشناسی ارشد را علامت بزنند.

گروه امتحانی را میخواهید در آن گروه کنکور بدهید انتخاب کنید. در جدول شماره 2 تا 7 دفترچه راهنمای کنکور کارشناسی ارشد، کد رشته ای را که می خواهید در کنکور آن شرکت کنید پیدا کرده و در بند 27 وارد کنید. دایره زبان رشته امتحانی خود را علامت بزنید.

کد رشته ی امتحانی دوم خود را از جدول 2 تا 7 دفترچه پیدا کنید و در بند 29 وارد کنید. زبان رسته امتحاین دوم خود را مشخص کنید.

اگر می­خواهید فقط در المپیاد شرکت کنید و بر اساس قوانین مندرج در دفترچه نمیتوانند در آزمون شرکت کنند، این بند را علامت بزنند. این دسته از افراد نمی توانند انتخاب رشته کنند و فقط در المپیاد متمرکز که همزمان با آزمون تحصیلات تکمیلی برگزار می شود شرکت میکنند. کسانی که هم در المپیاد و هم در کنکور کارشناسی ارشد 97 شرکت می کنند این بند را علامت نزنند. اگر دانشجو و یا فارغ­التحصیل مقطع کارشناسی ارشد یا دکتری هستید بند 32 را پر کنید. اگر تا قبل از شروع سال تحصیلی جدید فارغ­التحصیل نمی شوید، تا قبل از پایان زمان ثبت نام آزمون، از تحصیل در مقطع فعلی انصراف دهید. اگر می خواهید دانشگاه های پیام نور و غیراتفاعی را در انتخاب رشته خود لحاظ کنید، کارت اعتباری مربوط به این دانشگاه ها را از سایت سازمان سنجش خریداری کرده و بند 33 را علامت بزنید.

داوطلبان شاغل، بند 34 را با توجه به وضعیت اشتغال، علامت بزنند. کسانی که می خواهند از سهمیه ی ویژه فرهنگیان رسمی یا پیمانی وزارت آموزش و پرورش استفاده کنند، در بند 34 یکی از گزینه های دولتی-رسمی یا دولتی-پیمانی را علامت زده و در بند 35، کد 71 را وراد کنند.

در بند 36 برای تعیین حوزه امتحانی خود، کد و نام شهرستان را وارد کنید. کد شهرستان از جدول شماره 1 دفترچه راهنمای آزمون قابل پیگیری است. نشانی خود را در قسمت 37 وارد کنید. کد پستی 10 رقمی را بدون خط تیره و یا ممیز وارد کنید. تلفن همراه و تلفن ثابت را وارد کنید. در صورت تمایل، می تواندید نشانی پست الکترونیکی خود را در قسمت 41 وارد کنید.

بعد از تکمیل فرم و تأیید اطلاعات در پایان آن، یک کد پیگیری 16 رقمی به شما داده می شود. گرفتن این عدد به معنای تکمیل فرایند ثبت نام است. حتماً این شماره را برای پیگیریهای بعدی از جمله گرفتن نتیجه اولیه آزمون، انتخاب رشته و مراحل بعدی نزد خود نگه دارید.

 

برای مشاوره جهت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد میتوانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تله مشاور از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071614 تماس بگیرید.

 

منبع: راهنمای ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 97

مشاوره تحصیل تله مشاور





:: برچسب‌ها: راهنمای ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 97 , ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 97 , نحوه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 97 ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مشاوره تحصیلی و کنکور و آدرس moshaverinkonkor.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com